kkkkkkkkkkk

Πρέπει να αγαπούμε, να εμπιστευόμαστε και να πιστεύουμε...


 Κάποτε,ένας άνθρωπος, ζήτησε από τον Θεό να του δώσει κάτι όμορφο. Μια "πεταλούδα", ένα "λουλούδι". Όμως, αντ΄ αυτών, ο Θεός του έδωσε μια "κάμπια" και ένα "κάκτο".

 Ο άνθρωπος στεναχωρήθηκε πάρα πολύ. "Γιατί ο Θεός να μου δώσει κάτι διαφορετικό από αυτό που ζήτησα; Γιατί να μου δώσει κάτι άσχημο ενώ εγώ ζήτησα την ομορφιά; Γιατί ενώ ζητώ άλλα μου δίνει άλλα; Γιατί ενώ ζητώ υγεία μου έρχεται αρρώστια και ενώ ζητώ χαρά μου έρχεται στεναχώρια; Γιατί ενώ ζητώ αγάπη μου έρχεται πίκρα και πόνος; Γιατί ενώ ζητώ αγκαλιά μου έρχεται απόρριψη; Μμμμ!!!!!!  Ο Θεός  έχει  να φροντίσει πολλούς ανθρώπους, γιατί να τον απασχολώ εγώ; Γιατί να τον ρωτώ γιατί, να μου στείλει όσα δεν ήθελα; Δεν θα τον ξαναρωτήσω."
  
Από τότε, πέρασαν μέρες, μήνες. 
Μια μέρα, θυμήθηκε τον κάκτο και την κάμπια τα οποία είχε ξεχασμένα. "Δεν πάω να δω τι γίνεται με αυτά;" σκέφτηκε.
Δεν πίστευε σε αυτό που είδε. Ανάμεσα στα αγκάθια του κάκτου είχε φυτρώσει ένα πανέμορφο λουλούδι και η κάμπια μεταμορφώθηκε σε μια πολύ όμορφη πεταλούδα. "Ο Θεός", σκέφτηκε "τα κάνει όλα σωστά έστω και αν μας φαίνονται όλα όσα μας έρχονται ανάποδα. Αν ζητήσουμε από τον Θεό κάτι και πάρουμε εντελώς κάτι διαφορετικό, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή, να του δείξουμε εμπιστοσύνη.
Ο Θεός γνωρίζει τι χρειαζόμαστε. Θα μας το στείλει με τον δικό του τρόπο, την ώρα που πρέπει και  όχι την ώρα που το ζητούμε.  Ίσως για αυτό, μας έρχονται πολλές φορές τα αντίθετα από αυτά που τα ζητούμε. Δεν πρέπει να ξεχνούμε πως το αγκάθι και η κάμπια που εισπράξαμε σήμερα μπορεί να μεταμορφωθούν σε λουλούδι και σε πεταλούδα στο μέλλον!"

 "Γι'  αυτό, θα πρέπει να αγαπούμε, να εμπιστευόμαστε και να
πιστεύουμε τον Θεό.  Αυτός, γνωρίζει τι πρέπει να μας στείλει και πότε να μας το στείλει. Αυτό που μας στέλλει σήμερα μπορεί να μας φαίνεται άσχημο, κακό, όμως ακριβώς αυτό, να μεταμορφωθεί στο μέλλον σε πολύ καλό".

 Αγάπα,
Δείξε εμπιστοσύνη,
Κάνε υπομονή,
Και πίστεψε.


Δεν πρέπει να χάνουμε την ελπίδα μας και δεν πρέπει να διαμαρτυρόμαστε για όσα ανάποδα μας συμβαίνουν. Ας μην ξεχνούμε πως μετά την Σταύρωση έρχεται η Ανάσταση. Και από τώρα και στο εξής θα πρέπει να ξέρουμε πως το κακό και το άσχημο μπορεί να μεταμορφωθούν σε κάτι πολύ όμορφο. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να έχουμε υπομονή,να αγαπούμε, να εμπιστευόμαστε και να πιστεύουμε.... τον Θεό.




Nayia Kouls



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

”go"
RefreshPage